Uczniowie klasy VI a w ramach lekcji języka polskiego po zrealizowaniu tematów związanych z teorią teatru, przygotowali własną interpretacje sceniczną przedstawienia „Podwórkowy happening”. Po przydzieleniu scen i ról uczniowie przystąpili do prób nad inscenizacją. Samodzielnie wykonali zaproszenia, afisze, rekwizyty, charakteryzację, nauczyli się swoich tekstów wypowiadając je z odpowiednią intonacją głosu, mimiką i gestem
22 lutego sala lekcyjna zamieniona została w salę teatralną. W jednej części znajdowała się scena, a w drugiej widownia. Szóstoklasiści wykazali się ogromną kreatywnością i dobrą organizacją pracy.
Teatr na lekcji okazał się dobrą okazją do nauki i zabawy.
W ten sposób uczniowie wdrożyli się do aktywnego udziału w życiu kulturalnym, rozbudzali swoje zainteresowania teatrem. Stali się świadomymi odbiorcami sztuki teatralnej.
Scena I
Amelia Młynarska, Weronika Jaworska, Zuzanna Krok, Wiktoria Chlebuś, Hanna Szwacz
Scena II
Hubert Nędza, Kamila Migacz, Kinga Kandefer, Wiktoria Dykiel, Aleksandra Popławska, Marcelina Tomaka, Martyna Wiech
Scena III
Michał Kuźniar, Mateusz Micał, Paweł Kmieć, Kacper Ochal, Filip Czurczak, Maciej Kędzierski
nauczyciel prowadzący: mgr Beata Kucharzyk
film: mgr Paweł Jakubowicz
SCENA I
SCENA II
SCENA III