Zielona Transformacja Twojego Miasta w Minecraft
Gmina Miasto Rzeszów we współpracy z firmą InPost Sp. z o.o. „Partnerem Strategicznym” ma przyjemność zaprosić uczniów z ternu Gminy Miasta Rzeszowa do udziału w konkursie "Zielona Transformacja Twojego Miasta w Minecraft". Konkurs skierowany jest do szkół publicznych -podstawowych z terenu Gminy Miasta Rzeszowa i ma na celu zachęcenie uczniów do kreatywnego myślenia oraz promocji zrównoważonego rozwoju poprzez zbudowanie w popularnej grze Minecraft wirtualnej transformacji swojego miasta z uwzględnieniem otoczenia szkolnego.
Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie w Minecraft zielonej transformacji swojego miasta, czyli wprowadzenie nowych elementów i rozwiązań związanych z ekologią, takich jak parki, ogrody, ścieżki rowerowe czy instalacje fotowoltaiczne. Projekty powinny uwzględniać aspekty ekologiczne, estetyczne i funkcjonalne, a także pokazywać, jak zielone inicjatywy mogą wpłynąć na poprawę jakości życia mieszkańców. Ważnym elementem wykonanego projektu jest zaznaczenie akcentu środowiska szkolnego poprzez wybudowanie szkoły i jego otoczenia oraz prezentacji zaangażowania szkoły w zrównoważony rozwój.
Nagrody!!!
I miejsce VOUCHER na dokonanie transformacji wybranego elementu w szkole bądź zakupu sprzętu technologicznego, który umożliwi prace społeczności szkolnej nad transformacją o wartości 35 000,00 zł brutto, zaś uczniowie otrzymają oficjalne podziękowania, a także nagrody rzeczowe - upominki od Fundatora nagrody głównej. Fundatorem nagrody jest „Partner Strategiczny” - InPost Sp. z o.o. inicjatora miejskich działań pn. „InPost Greencity”.
II miejsce VOUCHER na dokonanie transformacji wybranego elementu w szkole bądź zakupu sprzętu technologicznego, który umożliwi prace społeczności szkolnej nad transformacją o wartości 15 000,00 zł brutto, zaś uczniowie otrzymają oficjalne podziękowania, a także nagrody rzeczowe - upominki od Fundatora nagrody głównej. Fundatorem nagrody jest „Partner Strategiczny” - InPost Sp. z o.o. inicjatora miejskich działań pn. „InPost Greencity”.
III miejsce VOUCHER na dokonanie transformacji wybranego elementu w szkole bądź zakupu sprzętu technologicznego, który umożliwi prace społeczności szkolnej nad transformacją o wartości 10 000,00 zł brutto, zaś uczniowie otrzymają oficjalne podziękowania, a także nagrody rzeczowe - upominki od Fundatora nagrody głównej. Fundatorem nagrody jest „Partner Strategiczny” - InPost Sp. z o.o. inicjatora miejskich działań pn. „InPost Greencity”.
Kryteria oceny to: zgodność z tematem konkursu, kreatywność, a także pomysł i zrozumienie tematu konkursu oraz możliwość wdrożenia wybranego elementu w tkankę miejską lub szkolną.
Do budowy można wykorzystać agenta. Wykorzystanie agenta i zastosowanie programowania w projekcie będzie dodatkowym atutem. Należy pamiętać, że w takiej sytuacji prezentacja projektu powinna zawierać sceny z zarejestrowaną pracą zaprogramowanego agenta. Organizatorzy mogą również poprosić o kopię stworzonych skryptów.
Projekt nie ma ograniczeń powierzchni. Do budowy zalecany jest świat płaski. Z wykonanej pracy należy sporządzić relację filmową, wykorzystując do tego celu przechwytywanie wideo. Zapisane sceny można wykorzystać do montażu w dowolnym programie np. DaVinci Resolve. Film może zawierać narrację autorów, napisy oraz muzykę (ze zgodą na użycie praw autorskich utworu). Wykorzystując motywy muzyczne należy pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich. Czas prezentacji w postaci filmu MP4 nie może przekroczyć 10 minut
Zasady udziału:
Harmonogram projektu:
W celu dokonania rejestracji należy uzupełnić formularz rejestracyjny https://forms.office.com/e/QqvXgQgkST
Zapraszamy do udziału w konkursie i życzymy powodzenia!
#Greencity #InnowacyjnaEdukacja #ZielonaPrzyszłość #Rzeszów2023 #Minecraft #UrbanLab #InPost
Wszystkie publikowane treści chronione są prawami autorskimi należącymi do SP8, któremu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 1994r. Nr 24, poz. 83, z późn. zm.), jako autorowi przysługuje wyłączne prawo do korzystania z nich i rozporządzania nimi. Rozpowszechnianie treści za pomocą jakiejkolwiek metody poligraficznej czy elektronicznej, jak i ich przerabianie, odsprzedawanie i upublicznianie, bez pisemnej zgody autora, jest zabronione.